Snart.


Fixar fixar fixar fixar.
Det är näsan komiskt att jag redan medan jag fixar ny design hinner tröttna på den. Jag vill så himla mycket, mer mer mer! Men det här får bli bra. Jag behöver någonting enkelt... någonting mörkt, men med ljusa glimtar - som mig. Någonting lugnande, men inte tråkigt. Någoting som kan spegla min kaotiska sida men min trygghet jag finner i naturen, där man ser min kärlek för söta saker men också sidan hos mig som är rädd för att inte växa upp tillräckligt fort.
Det här får bli bra. Lite smådetaljer som ska fixas, men det får fixas när sambon har tid. Allt eftersom.

Blä.

Kommentarer
Postat av: Månhäxan

Men oh...den är ju underbar...:) Det är ju så DU, den lilla söta varelsen som sitter där och kikar fram under hatten med lite trulig blick, lite vilsen men ändå med massor av jäklar anamma och så vännen du har i ekorren och alla andra varelser i vår vackra vilda natur.

Förresten så har jag saknat dig...:)

Kram!

2012-01-31 @ 23:45:24
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Asynja

Jag är säker på att det kommer att bli jättefint.

Och jag längtar efter att få läsa dina fina och tänkvärda texter igen.

Kram, vännen!

2012-02-12 @ 21:19:28
URL: http://waytowicca.wordpress.com/

Vad tänker du på?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0