Here I go again.



Jag hade tänkt lägga ner bloggen. Det är så jag fungerar - jag påbörjar någonting men hinner tröttna efter bara en kort tid. Jag tröttnade på bloggen, dels för att jag inte orkade ta hand om den... jag orkade inte skapa en vacker blogg, le och skriva om intressanta saker. Inget av det där. Dessutom tröttnade jag på att få kommentarer från personer som inte ville annat än att dra ner mig, och de lyckades så bra. Jag orkade inte stå rak i ryggen och låtsas som ingenting, så jag gav upp.

Men det är ju så förbannat kul att skriva! Att se alla andras fina bloggar får mig så sugen att börja igen. Men jag får se. Jag måste få ordning på den först - de där jäkla dropdown-menyerna vill inte fungera så Max måste hjälpa mig med dem! Sen får vi se hur ofta jag skriver, just nu är exarbetet mitt prio ett, och utöver det finns det inte mycket tid kvar som ska fördelas på ytterligare 100% studier, en ny lägenhet som fortfarande inte är uppackad, en trädgård som förra ägaren lämnade i kaos samt det lilla sociala liv jag faktiskt har. Nepp, inte mycket tid över, men jag ska försöka.

Max får hjälpa mig med bloggen ikväll, har så mycket jag behöver skriva om!
Ser bloggen normal ut förresten? Eftersom jag använder en liiiiten mac blir det lätt fel utan att jag märker... :/


(ingen-signatur-så-jag-får-vara-bara-Micka-just-nu)

Kommentarer
Postat av: Tika BlueRain

Hoppas du kommer tillrätta med bloggandet och att du snart får den att fungera som du vill :-) Tycker annars du har valt fina och harmoniska färger och älskar din header! Kan dock inte heller säga om den ser helt ok ut, för jag har en mycket liten skärm på min laptop.



Kram och Blessed be!

2012-04-12 @ 23:46:05
URL: http://angelikathewiccan.wordpress.com/
Postat av: Månhäxan

Det ser alldeles perfekt ut, i alla fall i min dator...:)

Och jag är så glad att höra från dig, har saknat dig så...men ta det i den takt du själv känner för...låtdet inte bli ytterliagre en stressfaktor bland allt annat i livet. Och vad gäller dumma kommentarer...ja, vad ska man säga...folks om inte har någopt eget liv...

Massor av kramar, fina!

Ps: ser fram emot att kanske få se lite fina bilder på ditt odlande när du blivit med trädgård...:D

2012-04-13 @ 00:11:01
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Asynja

Jag tycker att bloggen är väldigt fin. Jag vet ju förstås inte hur du tycker att den borde se ut, men jag tycker den är estetisk, fina färger, enkel (INTE lika med tråkig utan snarare ren och oplottrig) och söt.

Att det inte är för mycket plotter och sidospalter i en blogg är något jag uppskattar. Det var en väldigt intressant blogg som jag försökte följa ett tag, men jag klarade inte att läsa den för att det var så mycket detaljer i designen. (Ja, jag har adhd! :-) )

Men det jag egentligen vill säga var; Jag är SÅ glad att "se" dig igen! Jag har saknat dig och förhoppningsfullt tittat in nästan varje dag för att se om det kommit något nytt.

Så åkte jag bort på semester över påsken...och DÅ passade du på! Det var en riktigt glad överraskning att komma hem till!

Kram! <3

2012-04-17 @ 18:19:47
URL: http://waytowicca.wordpress.com/
Postat av: Ariadna

Kul att bloggen inte försvinner och hoppas att det kommer mpnga inlägg på den här fina sidan! Jga tycker att det är riktigt snygg! ;)



Kram och Var Välsignad!

2012-04-24 @ 20:05:16
URL: http://www.dimmornasdotter.se

Vad tänker du på?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0